Koncepció:
A sorozatom az Antropocén korszakot vizsgálja, digitális manipulációval létrehozva rizomatózus növényi formákat és plazma-szerű elrendezéseket. A képek a digitális művészet műanyag, posztnaturális jellegét tárják fel, kontrasztban a hagyományos és digitális művészet elemeivel. Az "hiperobjektumként" vagy "hiperszubjektumként" értelmezett Antropocén konfliktust ábrázol a természet és technológia között. Az utolsó jégkorszak vége 11,700 évvel ezelőtt nyitotta meg a holocén korszakot, melyet a textilmezőgazdaság fejlődése is kísért, befolyásolva az ember és környezet kapcsolatát. Az 1492-es kezdeti pont a gyarmatosítás időszakához kapcsolódik, mely összekapcsolta különböző ökológiai rendszereket. Az 1945-ös Anthropocene kezdetét a nukleáris fegyverek és hidrokarbon növekedésének hatása jelöli. A divat szerepe hangsúlyozott ebben a kontextusban, növelve a ruhamosás mennyiségét és az energia- és vízigényt. A sorozat a digitális művészet eszközeivel mutatja be az Antropocén korszak kihívásait és az ember és természet kapcsolatának változását, kiemelve a virtuális és helyettes valóságok kettős természetét.