Ez a sorozat 2007-ben készült, de mostanában döbbentem rá, hogy én anno, mikor ezt a 'Háló' sorozatomat készítettem, a morfogenetikus mezőt ábrázoltam. Akkor még nem ismertem ezt a fogalmat, témát, intuitívan születtek a képek, de azt már akkor is éreztem, hogy valóság az, amit ábrázolnak.
Idézném még Baksai József gondolatait ezekről a képekről: (…) Erről a tulajdonképpen csomóra kötött mandaláról mint női jelképről is beszélhetünk, csakúgy, mint a körformát továbbkövetve a csészéknél. Ami az egyik legfontosabb női jelkép, az anyaméh, az újjászületés jelképe, ezen kívül a csészék őseiben földi adományokat, ételt, italt, de mérget és hamvakat is tároltak egykor, és a tudást is őrizhették, ahogy a kép, és címe - Háló - is bizonyos tudás és információ-áramlást sejtet mindamellett, hogy bolygók képeként is felfoghatóak. (…) Végülis az összes tárgyon sejthető az emberhez való viszony.